Monday, August 3, 2015

how dare you

I seriously stressed right now
i mean really stressed

pagi ni pengasuh call, ckp susu abis..ok, i ckp kul 10 am i balik jap antar susu..
by the time sampai, pintu kunci, so i bukak sikit tingkap, takut ariff tgh tidur ke..pastu ketuk2 cermin slow2 sambil bg salam..tetiba dgr suara ariff nangis kt dapur..ooohh maybe basuh berak...so dlm seminit gitu tggu, dari pandangan tingkap tu ape i nmpk???
Ibu Aidah tu pegang ariff sebelah tgn tergantung sambil berjalan!!!boleh imagine??mcm jinjit beg plastik sambil Ariff nangis2 teriak!!mataku dh terbuntang bulat!!dia nmpk muka aku kt tingkap, terus ckp "oop!!"sambil lps tgn Ariff pastu baru dukung mcm normal.
HELLOOOOO!!!!
itu x boleh diterima ok!!
sebab itu baby ye...baby yg baru setahun!!!tulangnya lembut lagi.kalau terkehel bahu mcmane?kalau tercabut pergelangan tgnnya mcmane??siap ko!aku nk dpt Ariff sampai 8 Tahun menunggu ko tau tak??ko senang2 pegang anak aku mcm pegang beg plastik beli brg kt 99 speedmart!!
aku mmg terganggu sgt2 skrg...ternmpk2 ariff..terasa2 dia peluk aku sambil nangis2 tadi..i pakaikan pampers, baju, pujuk dia isap susu..pastu terpaksa pergi masuk kerja dgn berat hati...Ariff...kesian anak ummi...
Ko ni kan pengasuh..tlg la ikhlas sikit..bukan aku suruh dukung, tatang anakku mcm ape..cuma jgn buat gitu..itu baby lagi kan..ko xde perasaan keibuan ke walaupun blm kawen??tu anak aku..nyawa aku..my only boy..sampai hati ko ye..
my love

my baby

seriusly rindu dak botak ni

No comments:

Post a Comment